STOP SDBLOCKER

תשבץ, כולנו אוהבים לפתור, אך קשה לפצח מכיוון שבדר"כ יש כמה הגדרות קשות מאוד. אנו מעלים לכם פתרונות לפי מספר אותיות. בעזרת האתר תשבצים ותשחצים תוכלו לסיים את התשבץ ולזכות בפרסים. בהצלחה

דפים

רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>
מודעות

מן ריקוד | סוג של ריקוד | מן ריקוד מהיר תשבץ

פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  התשובות להגדרה מן ריקוד, מן ריקוד תשחץ, מן ריקוד תשבץ | ריקוד אמנותי תשבץ הן:

ריקוד הוא צורת אמנות עתיקה ומגוונת המאופיינת בתנועות גוף מאורגנות למוזיקה. הוא משרת מטרות שונות, כולל בילוי, ביטוי עצמי, השתתפות בטקסים דתיים או תרבותיים וספורט. כאשר אנו רוקדים, הגוף שלנו נע בדפוסים המתואמים לקצב המוזיקה, בין אם כפעילות פנאי ובין אם בהופעה מול קהל. אפשר לומר שצורת האמנות הזו מפיחה חיים בגוף.

היסטוריה של הריקוד

ריקוד, מנהג עתיק יומין, היה חלק בלתי נפרד מהתרבות האנושית מאז ומעולם. בעבר הרחוק, זו הייתה צורת ביטוי עממית מאוד, שלא הצריכה אימון או הכשרה מיוחדת. ריקוד שימש בעיקר בטקסים דתיים או תרבותיים, והיה אמצעי להעברת רגשות, אמונות ומסורות.

עם כניסתו של הרנסנס, הריקוד צבר פופולריות בקרב האליטות החברתיות של אירופה. הוא עבר מחקר שיטתי, שהוביל לפיתוח סגנונות ריקוד חדשים. במהלך מאות השנים האחרונות, מעמדו של הריקוד התחזק עוד יותר, וביסס את מעמדו כצורת אמנות מוכרת ומוערכת. הריקוד הפך הן לפעילות פנאי פופולרית, לאמנות ביצוע מקצועית, לאמצעי הנאה ופלטפורמה לרקדנים מיומנים לרתק את הקהל.

סוגי ריקודים

ישנם סוגים רבים ושונים של ריקודים, הנבדלים זה מזה בסגנון, במוזיקה ובמטרה שלהם.

ריקודים עממיים

ריקודים עממיים הם ריקודים הנרקדים על ידי קהל רחב, ללא צורך באימון מקצועי. הם לרוב מלווים במוזיקה עממית, ויכולים להיות ריקודים זוגיים או ריקודים קבוצתיים.

ריקודים סלוניים

ריקודים סלוניים הם ריקודי זוגות הנרקדים על רחבת ריקודים. הם נחשבים לריקודים רשמיים, והם מלווים במוזיקה קלאסית או מוזיקה פופולרית.

דוגמאות לריקודים סלוניים: ואלס, טנגו, פסדובלה, פוקסטרוט, צ'ה צ'ה צ'ה, סווינג, רומבה.

מחול

מחול הוא סוג של ריקוד המבוצע על ידי רקדנים מקצועיים. הוא לרוב מלווה במוזיקה מורכבת, והוא יכול להיות ריקוד מופשט או ריקוד בעל משמעות.

דוגמאות למחול: סטפס, היפ-הופ, ג'אז, בלט, מודרני, מחול קלאסי.

ריקודים פופולריים בעולם

לכל מדינה יש ריקודים בעלי משמעות לאותה מדינה. הנה כמה דוגמאות לריקודים פופולריים בעולם:

  • בברזיל: סמבה, קפוארה
  • בארגנטינה: טנגו
  • בספרד: פלמנקו
  • באיטליה: טרנטלה
  • בצרפת: קאן-קאן
  • בארצות הברית: ג'אז, היפ-הופ, סטפס
  • בישראל: ריקודי עם, הורה

לסיכום

הריקוד הוא צורת אמנות ייחודית ומרתקת, הקיימת כבר אלפי שנים. ישנם סוגים רבים ושונים של ריקודים, הנבדלים זה מזה בסגנון, במוזיקה ובמטרה שלהם. הריקוד יכול לשמש למטרות שונות, כגון בילוי, ביטוי עצמי, טקסים דתיים או תרבותיים או ספורט.



מודעות





תשובה 2 אותיות:
תשובה 3 אותיות: בלט (סוג של מחול), ג'יג (ריקוד מהיר), ולס (ריקוד זוגות / ריקוד וינאי), סלו, פון (ריקוד תאילנדי)
תשובה 4 אותיות: גבוט (סוג של ריקוד), דבקה, הורה (סוג של ריקוד ארצישראלי / מן ריקוד, מקורו בבלקן אך מזוהה עם ישראל), טנגו (ריקוד זוגות), מחול (ריקוד אמנותי), ממבו (סוג של ריקוד מהיר), סטפס, סלור, סלסה (ריקוד קובני), סמבה (מן ריקוד קצבי), צ'רדש (ריקוד הונגרי)
תשובה 5 אותיות: בולרו (ריקוד ספרדי), טויסט (סוג של ריקוד זוגי מהיר), לימבו (מן ריקוד אפריקאי), מנואט, מקרנה, סוינג, סלואו, סרבנד (ריקוד ממוצא ספרדי), פולקה (ריקוד זוגות), קדריל (מן ריקוד), קזצ'וק (ריקוד עם אוקראיני), רומבה (ריקוד קובני / מן ריקוד קובני קצבי ומהיר), רונדו (סוג של ריקוד מעגלי)
תשובה 6 אותיות: טוויסט, טרנטלה (ריקוד איטלקי), מזורקה (ריקוד פולני), מינואט, סווינג, סירטקי (ריקוד יווני/ריקוד יווני עממי), פולונז, פלמנקו (ריקוד ספרדי), קליפסו
תשובה 7 אותיות: מילונגה, פסדובלה (ריקוד זוגות ספרדי)
תשובה (מיוחד מ-8 אותיות): ברייקדאנס (סוג של ריקוד אקרובטי), פוקסטרוט (סוג של ריקוד סלוני), צ'ארלסטון (סוג של ריקוד ג'אז), קוויקסטפ (ריקוד קלאסי), קרקוביאק
תשובה של שתי מילים ומעלה: צ'ה צ'ה צ'ה, קאן קאן (ריקוד צרפתי)
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

3 תגובות: